wtorek, 10 kwietnia 2012

Pierwszy post

Nareszcie!

Po kilku miesiącach odgrażania się w różnych środowiskach (zarówno figurkowych, jak i nie tyko) wreszcie przysiadłem, żeby skrobnąć kilka słów wstępu. Obserwując polskie blogi traktujące o wargamingu, stwierdziłem, że warto (w myśl zasady "każdy ma bloga - mam i ja") założyć własnego.

Co na blogu będzie?


Będzie na pewno kilka systemów, którymi się interesuję, w które gram i gra w które sprawia mi przyjemność. Będą też przemyślenia na temat tych systemów, na temat nowości figurkowych i nie tylko. Możliwe, że wrzucę tu również trochę sprawozdań z ostatnich bitew, moje konwersje i malowania - wszystko po trochę. Będzie co tagować, żebyście się, drodzy czytelnicy, nie pogubili ;)
Wspominać zamierzam również o innych grach - planszowych, karciankach oraz komputerowych, które przypadły mi do gustu, lub wręcz przeciwnie (SKYRIM!). Nie zabraknie również wspomnienia o książkach, czy filmach, nie zawsze z ambitnej półki ;)

Nie przedłużając zapraszam do odwiedzania, a ja postaram się o częste i ciekawe aktualizacje :)

1 komentarz:

  1. Witaj.
    Czekam pierwsze na efekty Twoich prac. Sam też zbieram (i nie zbieram) Imperialne Pięści, których już tam trochę jest a jeszcze więcej czeka w pudłach. Zapraszam do siebie. Powodzenia w budowie bloga. Ahoj.

    Sławek.

    OdpowiedzUsuń